Archiwum elektroniczne


Dużym archiwum elektronicznym może swobodnie zarządzać dzięki systemowi obiegu dokumentów. Tworzone przez nas oprogramowanie dedykowane umożliwia uporządkowane przechowywanie danych elektronicznych o dowolnym formacie w jednym miejscu, np. serwerze sieci wewnętrznej lub serwerze internetowym. Dostęp do danych jest odpowiednio zabezpieczony przed nie powołaną ingerencją.

Przenoszenie standardowych dokumentów do wersji elektronicznej

Jeżeli posiadają Państwo archiwalne dokumenty w formie papierowej, zaachęcamy do przeniesienia ich do wersji elektronicznej. Nasza ekipa pomoże w odpowiednim zorganizowaniu dokumentacji oraz transporcie do miejsca skanowania i z powrotem. Zeskanowana dokumentacja zostanie odpowiednio uporządkowana i skatalogowana. Na życzenie archiwum może trafić do systemu obiegu dokumentów i zostać udostępnione wybranej liczbie użytkowników sieci.

Czy warto skanować dokumenty?

Dokumentacja w wersji elektronicznej ma wiele zalet. Na przykład nie ulega zniszczeniu i może być jednocześnie używana przez wielu użytkowników. Dodatkowo takie wykorzystanie możliwości współczesnej techniki zabezpieczy ważne, często już leciwe dokumenty przed zniszczeniem.